Ben de çok istemiyordum eşimin isteğiyle evlendikten 1 yıl sonra hamile kaldım öğrendiğimde sevindim ama nasıl olacak anne olunca ne yapacağım kaygısı da olmadı değil, ilk kalp atışlarını duyduğumda varlığını hissettim onun varlığını düşündükçe rabbime şükrettim ve ne oldu biliyomusunuz insan kendisi için bile dua etmekten acizken daha mercimek tanesiyken evladımın geleceği için dua etmeye başladım şimdi tekmeleriyle kalbimin her yerini kapladı bebeğimin sevgisi her şeyden önce onu düşünüyorum, hareket etmese acaba bişey mi oldu diyip evhamlara giriyorum. Yani anlayacağın eşimden daha az isteyen ben şimdi kızımın varlığına, rabbime aratmadan bize evlat verdiği için şükürler ediyorum, sizin de bu duygularınız geçecektir inşallah o zaman yazdıklarımı daha iyi anlayacaksınız🙏🏻 tüm evlatlarımız sağlıkla doğsun sağlıkla büyüsün inşallah💜