Evet gebelikte beslenmeye dikkat etmek çok zor gerçekten. Ben de bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Sonuçları henüz öğrenmedim ama on gündür diyet yapıyorum, bebeğin suyu fazla muhtemelen şeker var. Gözünün önünde herkes her şeyi yerken senin bir kısıtlamaya gidiyor oluşun üzücü oluyor hâliyle. İnşallah çabucak atlatırız bu süreci, zararsız şekilde. 🥺 Şekeri artıracak şeylerden sonra bolca yürürseniz faydasını görürsünüz.