Dilos1717 oğlum 10 aylık, şuan için pek birşey diyemem ama az çok kendini belli ediyor. Felaket inatçı bir çocuk olacak o kesin, dediği yapılmazsa ortalık ayağa kalkar ve 1 dakika yerinde oturmaz 🤦🏼♀️ 8 aylıkken emeklemeye ve koltuklarda yürümeye başladı. Canı sağolsun ama felaket yoruyor 🤭