Kozlar selam. İki sezeryan geçirdim ikisinde de doğumdan sonra korse kullanmadım fakat ikinci de göbeğim biraz sarktı. O yüzden bu doğumdan sonra kesinlikle korse kullanacağım. Sizce beş korsesi mi tercih etmeliyim yoksa şort şeklinde olanlar mı ? Birde uygun fiyatlı alıp memnun kaldığınız markalar var mı benimle paylaşır mısınız ? Çok pahalı bi şey almak istemiyorum emin de değilim nasıl bi şey tercih etmeliyim