Buseufuk1531 Selam kızlar bebeğim 11 günlük süt sağma makinesini kullanmaya başlamalı mıyım ? Ve tam olarak nasıl kullanılıyor sütü nerde ne sekılde kac gun saklayacam
bendiyebiriii Buseufuk1531 kendim kullanmadım da burda okuduğum kadarıyla sütleri sağıp poşetlere dolduruyorlarmış. Onları da tarih yazarak buzluya atıyorlarmış. 3 ay kadar ömrü var diye okumuştum benmari usulü çözündürüp veriyorlarmış bebeklere😊
Gln0110 Buseufuk1531 göğüsleriniz doluysa bebek emdikten sonra da ağrı olmaması için sağın tabi. Saklama poşetleri var onların. Derin dondurucuda 3 ay, normal dolapta 3 gün, oda sıcaklığında 3 saat durabilir.
Edda28 Buseufuk1531 göğsünün dolduğunu hissediyorsan sağabilirsin ağrı olur veya sür akar göğsünden anlarsın süt attırmak istiyorsan da bebeğin uyuduğunda yapabilirsin sonra süt saklama poşetine koy at buzlara üstüne tarih yaz 3 ay kalabilir buzlukta
Nesli8181 Buseufuk1531 süt saklama poşetleri vr onlardan alıyorsun onlara koy sagabilirsin Bn doğumdan bi gün sonra sağmaya başladım
engineermom_ Bende bu konuyu merak ediyorum manuel süt pompası aldım internette doktorların yorumlarını okuduğumda göğüsü boşaltmak için pompayı kullanırsak süt miktarı artar diyor tecrübe eden annelerde bu konu da yorum yaparsa net olabilir.
NM_mom Oda sıcaklığında 3 saat, dolapta 3 gün, buz dolabında 3 ay saklayabilirsin. Bebeğin uyuduğu zamanlar sağım yapabilirsin eğer süt dolduğunu hissedersen. Sağım yapınca süt daha da artar hem
Buseufuk1531 NM_mom sağdıgım sütü hangi kaba koymalıyım onun ıcın ayrı bır kap almalımıyım arkadasım ?😊
Kayrakusum_0 Ben manuel olanını aldım henüz doğum yapmadım ama süt saklama poşeti aldım trendyoldan arkadaşın da dediği gibi buzdolabında saklayabiliyorsun
Tugce1506 Ben makine almadım arkadaşım da hem manuel hem elektrikli vardı o verdi ama ucundaki silikonları değiştirmek istiyorum yedek satılıyor mudur bilen var mı?
engineermom_ ycl4644 canım süt pompası kullanım faydaları dersen hastanelerin yada doktorların yazılarına ulaşabilirsin
Bsrakaraboga Buseufuk1531 süt sağma poşetleri var maliyeti yüksek olmayan birde ayrıca süt gögsünüzde fazla beklerse mastit olma şansınız oluyor bebek emdikten sonra kalan sütü sağıp sonra kullanabilirsiniz
Buseufuk1531 Edda28 Buzdolabından cıkardıktan sonra bebeğime soguk soguk sutü vermemek ıcın ısıtmalı mıyım mıkrodalga da ?
Patito__ Buseufuk1531 e bebekten aldi arkadasim kullaniyor cok memnun manuel aldi cok ise yariyormus banada tavsiye etti
NM_mom Süt saklama kabı, poşetleri var aşkım🧸 Ben saklama kabı almıştım, yoğurt mayalama makinesinde o kaplarla bile mayalıyorum mesela. Ek gıda döneminde sen de öyle yapabilirsin istersen
Aslibh Buseufuk1531 canim ablam.sut posetleeri aliyordu buzlukta bekletirdi uzun sure kaliyor sut posetleeinxe manuel alma.direk sagmali al deli gibi cekiyor
1asel-duru Buseufuk1531 ılık suyun içine süt poşetini koy buzu çözülsün ısınsın biberona koy sütü içir benmari usulü ısıtma şeklini biliyor musun öyle yapicaksin
Edda28 Buseufuk1531 hayır tabiki de bir küçük kaba sıcak su koy süt poşetiyle birlikte içine koy kabın ılıyınca verirsin