kitapkurdu Kızlar saat 2den beri baş ağrım geçmiyor. 11 haftalık hamileyim. Siz baş ağrısında ne yapıyorsunuz. acil bi bakar mısınız 😔😔
Kubravci kitapkurdu tansiyonun yükselmiş olabilir ölçtür istersen omumda etkisi var En azından benim öyle
Zeybet ‘Tam olarak 11-12. Haftada bende yaşadım. Başım çok ağrıdığında nane yağı ve headstick diye bitkisel bir karışım var ondan sürdüm şakaklarıma ve ılık duş aldım. Biraz olsun iyi geliyor. Çok dayanamaz hale geldiğimde parol aldım. sabırlı olun, İnanın ilerleyen haftalarda geçecek inşallah 😊 ‘ demiştim bir arkadaşa daha ☺️ Bu haftalarda olması çok normal, allah yardımcınız olsun 🙋🏼♀️