bastet Arkadaşlar selam, adetim 3 gün gecikti. Test sonucum böyle. Direkt net bir şekilde ikinci çizgi çıkıyorsa sizce kaç haftalıktır? Hemen hastaneye gitmek istemiyorum, gittiğimde direkt keseyi görmek istiyorum bu yüzden bekliyorum.