nesemm ben 20 den onxe başlamıştım demire saniirm
Aslında.kansiz degilim kan değerlerim iyiydi ama ben yine de yazayım dedi
Multi vitamin in içinde de demir var zaten
Her gün içmiyorum ben demiri acayip kabızlık yapiyo onu icmedigim zaman pekmez falan yiyorum
İki günde.bir içiyorum.bazen her gün degisiyo☺️ ama bağırsakları bozuyo ya bir ishal yapiyo bı kabız 3-4 gün cikamadigim oluyo