Momm7 Vajinada ve kasıklarda sanki bir şey çeviriyolar gibi bazende belim zonkluyo sabah doktordaydım daha kanala girmemişti yaşayan var mı sancı nasıl bir şey
tecrubesizanneadayi12 Momm7 bendede 36+6 dayım karnımdan bel boşluğuma yayılan adet sancısı gibi sancılar var karnım ağrıyor ama daha erken değil mi ya🤔
HavvaK Momm7 adet sancısı gibi aynı Bebek kanala girmese bile. Sancılarınız başlayabilir. Benim de öyle olmuştu. Yatıp dinlendiğinizde geçmeyen bi ağrı sızı ise doğum sancısıdır o Sağlıkla kavuşun 🥰
Bebisinizz Momm7 bende 38+3 üm bugün saatte bir sancılarım vardı geçti bizim bebiş de kanala girmemiş. Su gelişi olmadıysa sancıları adet ağrısı gibi hissedermişiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰
HavvaK tecrubesizanneadayi12 erken değil. 36 dan sonra olan doğumların hepsi normaldir. Sağlıkla kavuşun 🥰
Anne980 HavvaK benim bildiğin alt karnıma sancı saplanıyor bugünden beri ara ara çok kararsızım bazen dayanılmayacak gibi oluyor doktora gitsem mi?