Ysmn_Mom bende aynısını aldım pusetli, yağmurlu kışlığı herşey içinde, ayrıca kendi koltuğu iki tarafada dönüyor, sapı uzun tekerlekleri güzel dönüşü falan hareketleri, ben beğenerek aldım ve 3 4 yaşına kadar kullanabiliniyormuş, bizde mayıstan itibaren kullanmaya başlıcaz nasipse