İlk gebelikte karın yüzeyi ilk kez bu kadar gerginleşiyor o yüzden bebek büyüdükçe gerginlik artıyor. Benim de öyleydi zamanla adapte olmuştum. Bu ikincide vücut alışık olduğu için sona doğru gerginlik başladı. Bence normal merak etmeyin. 🙏🏻 Ben yağ sürüp ovuyordum hem çatlak için hem de rahatlatıyordu 😌