İlk haftalarımda ben de öyleydim. Hatta duşta birkaç kez bayılma derecesine geldim bi kez de eşime seslendim o çıkardı duştan oturdum kaldım nefes darlığından. Evim dubleks her gün merdiven inip çıkıyorum yemin ederim utanmasam merdivenin yarısında mola verecek kıvama geliyordum şu an 13. Haftadayım ilk haftalarıma göre çok daha iyiyim. Duşta kapıyı ve duşakabini yarım açık bırakıyorum nefes nefese kalınca hemen uzanıyorum kendimi yormuyorum