NASILASK Kızlar merhaba 16+4 hamileyim 14+5 iken özel hastaneye gittim cinsyete erkek dedi 15+3 iken de devlette gittim kız dedi kız deyince aynı gün içerisinde tekrar özeldeki doktoruma gittik oda tekrar erkek oldugunu söylüyor simdi hangisine inanacağımı bilemiyorum ikiside yüzde yüz veriyor 🙄🤔
doganursezmag NASILASK en iyisi 20’li haftaları beklemek. Bence özelin cihazı daha gelişmiş olduğundan ona inanmak lazım ama doktora göre de değişiyor beklemek lazım
ucan44 NASILASK erkektir kesim banada devlet kiz ozel erkek dedi ozelin cihazi daha gelismisti devlette boy kilobile olcmuyordu cihaz
Ayan__ Bendede devletde 14 haftalikda kiz dediler ozelde 18 haftalikda erkek dediler bakan kimi amma sonda netlesdiricem dedi doktor bizimkisi ayagin bukdu)kizmi oglanmi yuze yuz bilmiyorum wimdi😂😂