MelisBerdo Nurturannn 28. Haftada ve doğumda iğne oluyorsunuz. Benim kanamam olduğu için 6. Haftada oldum bir de doğumda yapacağız dediler
Hayriye1234 Nurturannn normalde 28. Haftada iğne yapıyorlar. Ama benim 8. Haftada lekelenme olduğu için tedbir amaçlı iğnemi o hafta yaptılar. Daha yapmıcaklar. Doğumda da bebek pozitif olursa yine iğne yapacaklar bana o kadar. En ufak lekelenme rengi ne olursa olsun doktora bildirmelisin. Onu demek istemiştir
Nurturannn Nurturannn DEDİKİ AVM LERE ÇOK GİRME RASDASYONDAN UZAK DUR ANI HARAKETLER YAPMA KALABAŞIKTAN UZAK DUR AŞIRI PANİĞİM. Araştırdıkça sahada panik oluyorum. Yok sakatlık kalp yetmezliği filan oluyormuş daha 5. Haftadayım
Zmraemr Gebeliğin ilk haftalarında kanama olursa bu iğneyi hemen vurdurmak gerek .kanama yoksa da 28.hafta iğne yapılıyor.Bir de doğumdan sonra bebeğin kan grubu pozitif olursa anneye bir iğne daha yapılıyor 48 saat içinde yapılması lazım
ArvenMom Nurturannn dikkat etmem gereken birşey olduğu söylenmedi 28 hafta da iğne vurunucam sadece o tuhaf geldi dikkat etmemiz gerekenler neymiş
20223 Nurturannn ilk hamilelik doktorum doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre iğne yapacağız dedi 😇
KLORAKHANIM Nurturannn hocbir sey icin dikkat etmedik ve doktorumuz dikkat et demedi sadece en ufak kanaman olursa gel dedi o kadar
-_Esra_- Kanaman olursa gideceksin ve iğnelerini yapacaksın o kadar başka ne olacak ki yapman gereken kan uyuşmazlığı için
nuzunismail Nurturannn Herhangi bir konuya dikkat edin demedi bize, hatta ben ilk hamileliğimde iğne olmadım doğumdan sonra oldum sadece. Şu an 2. Ye 15 haftalık hamileyim henüz bişey söylemedi uyuşmazlık için