Merhaba kızlar 32+3 haftadaym birkac aydır sol kalça ağrısı ve bacak uyuşması çekiyorum bacaklarımi sürekli hareket ettirme durumu oluyor hatta sol kalcamın üzerine bile oturamiyorum ağırlaştım diye sandım ama yinede doktora sormak istedim sordum fıtıktan şüphelendi fizik tedaviye görün dedi göründüm fizik tedavide film çekemedigi için bir kaç hareket yaptırıp ihtimal olarak fıtık başlangıcı olabilirsin dedi eğer şikayetlerin artarsa normal doğum zor olur dedi ve şikayetlerim gün geçtikçe arttı bende kadın doğum doktoruma anlattım sen ne olur ne olmaz riske atmayalım sezaryen olacak gibi düşün dedi böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ben hâlâ ağırlaştıgim için olduğunu herkesde kalça bacak ağrısı olduğunu okuyup duruyorum kafam çok karışıyor