Lunaaa92 26. Haftanın içinde çıktı ilk başta acile gidip kan verdim kendi doktoruma attım sonucu kolestaz olmuşsun gastroenteroloji bölümü görsün seni dedi sonra dahiliyeden kayıt açtırıp o bölüme gittim devlet hastanesine ordaki doktor doğru düzgün ilgilenmedi ultrason istedi taa ayın 13 martına düşünün daha zamanı gelmedi bende özele gitmek zorunda kaldı kan + ultrason 600 küsür para verdim ilaca başladım sonuçlara göre sonra tekrar kan ve ultrason istendi 4000 e yakın para verdik geçen hafta ultrason temiz çıktı kan için şuan sonuç bekliyorum 29. Haftadayım çok masraflı oldu bana kolestaz maalesef ilaç kullanıyorum kaşıntım devam ediyor zaten doğumdan sonra geçermiş kaşıntıda