38+1 im. Dün doktor kontrolüm vardı doktor geçen haftaya göre çok kilo almamış dedi 3100 gram. Haftaya da kilo almamış olursa yatışını yaparız suni sancıyla doğurturuz dedi tabi o zamana kadar doğurmazsan dedi. Ve su gelmesi olayı beni korkutuyor çoğu zaman öksürürken idrar kaçırma yaşıyorum ped kullanıyorum. Ya su gelirse anlamazsam ya da duştayken gelirse hissetmezsem diye günde iki defa duş alıyprım çünkü. Daha önce de bununla ilgili post açmıştım ama net cevap alamadım. Mesela benim ped varken ya da duştayken suyum gelse anlar mıyım. Ya anlamazsam bebeğim susuz kalırsa bi şey olursa ona diye çok korkuyorum