Bebeğim acaba iyi mi, bişey olmuş mudur, acaba kötü bişey olur mu, bu düşünceler yüzünden bebeğime bişey bakamıyorum bile. Doktora gidip herşey yolunda cümlesini duyduktan sonra bi 10 gün falan rahatım. Sonra yeniden başlıyor, bana kalsa her hafta doktora gidip bebeğimi izlerim. Sizlerde de böyle mi? 14+4 üm bu arada.