Merhaba arkadaşlar. Ben aylardır hamile kalamıyorum. Bu ay da hamile kalamazsam eğer doktorum rahim filmi çekeceğiz dedi. Bu ay ilk defa ovulasyon testi kullandım. Normalde on dördüncü gün biliyordum ana değilmiş. Çok koyu olan günleri değerlendirdik ve şimdi silikleşti. Sorum şu yumurtlamadan kaç gün sonra test yapıyorsunuz. Bu arada innovita aldım kullanıp hamile kalan var mı bu test ile. Cevaplar işin şimdiden teşekkür ederim.