İlk üç ay düşük rıskı sonrakı zamanlar servıkal yetmezlık yanı rahım ağzı kısalığı vardı ılk gebelıgım olduğu ıcın Serklaj yapılmadı 32 haftalık doğum yaptım sonra evımıze geldı bebegım Rsv virüsü sebebi ıle 2.5 ıken vefat ettı tekrar hamılelık ıstıyorum ama erken doğum rıskınden korkuyorum ılkı sorunlu gecıp ıkıncıye normal geçen hamılelık varmı ztn tekrar bı kaybım olmasından korkuyorum evlat acısı çok acı bısey erken doğum yapmaktan korkuyorum çok güzel bı anneydım oğlum için hayatımı herseyımı feda ettım Allah annelıgı tattırdı ama benden daha çok sevdı aldı