Merhaba; 23 +3 günlük hamileyim bugün gün içerisinde birkaç kez karın bölgemde sertlik hissettim. Bebeğimin hareketlerini de hissediyorum ama bir yerde toplanmış gibi zaman zaman sertlik oluştu. Karın bölgemde sertlik olduğunda hafif bir ağrı da oluşuyor. Benim gibi bu dönemde benzer şeyler yaşayan oldu mu normal midir?