Sena00 yaa bende çok kaptırdım çünkü rüyamda 3 kez erkek gördüm bir de eşimde bende erkek istiyorduk Allah nasip ederse tabikide önce sağlıklı olması önemli herkes çocuğunun sağlıklı olmasını ister ama belli bir cinsiyette isterler ya biz hep erkek isterdik doktor alttan baktı kanamam olduğu için ve yüksek ihtimalle erkek olacak bakın 2 bacağının arasındaki çıkıntıya pipisi oluşuyo yüksek ihtimalle dedi doktorumuda çok seviyorum o yüzden sözüne çok kaptırdım kendimi 😄 eşimde tutturdu ben gördüm o düşmedikçe kız olmaz diye bakalım hayırlısı rabbim hayırlısını versin ❤️🙏🏼