Esragungor34 Haftamdayım idrar yolunda enflasyon varmış doktora gidip ilaç almadım ama karın ağrım var bebeğe zarar verir mi
babymom_8 Esragungor34 Sürekli bu enfeksiyondan dolayı ilaç kullandım bir kere de acillik oldum en iyisi ilaç içmek bol su da geçirmiyorsa