Merhabalar canım anneler sizlere bir konu hakkında danışacağım belki bilgisi olan biri yardımcı olabilir. 19. Haftamda acil serklaj olmam gerekti, daha sonrasında afedersiniz akıntım çoğaldı ve katı bir şekil almaya başladı şu an 23+3teyim doktorum mantar olabilir diyerekten gyno-lomexın fitil kullanmamı önerdi, aslında kullanmamı söyleyeli 3-4 gün oldu ama ben tedirgin olduğum için kullanmamıştım. Bugün artık akıntının yanı sıra kaşıntı da olmaya başlayınca kıllandım ve kullanır kullanmaz yanma oldu bende tedirgin oluyorum bilgisi olan, yardımcı olabilecek kimse var mıdır acaba?