Tssgalk olsun karnı doysun da mamayla anne sütüyle fark etmez biraz büyüsünler. Sütünü sağıp biberonla vermeyi denedin mi ben tutamadığı zamanlar öyle yapıyorum doktor da demişti küçük olduğu için alması kendini doyurması zor olur çabuk yorulur ister sağ biberonla ver ister mama ver biraz büyüsün. Ben de şu an sadece doymasına çabalıyorum anne sütüyle veya mamayla fark etmez 😊