Elif3453 Merhaba arkadaşlar bu 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde de ellerde ayaklarda şişme yaşamıştım ama kol ağrısı olmamıştı. Bı gebeliğimde sadece sağ kolumda ağrı oluyor ve parmaklarım şişiyor parmak uçlarında karıncalanma oluyor bu durumu yaşayanınız var mı gerçekten çok zor durumdayım😪😪
Lazz61 Elif3453 benim de 3. Gebeliğim 32+3 oldum, ellerde yavaştan ayaklarda bayağ şişme var ama ağrılı yada uyuşma durumu olmadı, çatı ağrılarımdan orayı es geçmişler sanırım 😂 çok fena çatılarım ağrıyo hem de 20. Haftadan beri 🥶
S1903 Elif3453 aynı şeyleri yaşıyorum ve had safhada.. ilk gebeliğimde olmayan bir şeyle karşılaştım. Özellikle kiam ve geceleri ellerim parmaklarım uyuşuyor yatar pozisyonda duramıyorum.Sebebi ödem vücuttaki su fazlalıgıymış.37. Haftamdayım gece hiç uyku yok o hale getirdi beni..
S1903 Elif3453 elim parmak uclarım uyusuyor ve koluma doğru özellikle de sağ kolumda agrı yapıyor. Doktorum suanlık bir şey yapamayacagımzıı söyledi tansiyonumu ölçüyorum günde 2 kez Yükselmemesi gerekliymiş.
Elif3453 S1903 Allah yardımcımız olsun inşallah gerçekten zor ağrıya mı katlanayım yoksa bişey olacak düşüncesine mi şaşırdım kaldım