Kayaderler Merhaba anneler nasıl geçiyor hamileliğiniz ilk hamileliğiniz mi ? Benim ikinci hamileliğim 18 aylık oğlum var şuan 8 haftalık hamileyim şükür çok zor geçmiyor hamileliğim
Surpriz_Yumurta35 Kayaderler merhaba benimde 21 aylık kızım var ve bnde 10 haftalık hamileyim benim ki cok zor gecıyor hıcbırsey yiyemiyorum mide bulantım cok cok fazla 🤤
Pamuk Kayaderler Selam bende kasık bel ağrısı oluyor bazen en büyük sorunum kabızlık hayatımda hiç yasamamistim onun disinda sorun yok elhamdülillah
cemreee__ Kayaderler benimde sadece iştahsızlık var arada bir de bulantı oluyor çok kötü geçirmiyorum 8 e bu hafta geçicem bende ☺️
Kayaderler Surpriz_Yumurta35 iştahsızlık bende de var zorla yiyorum desem yeri bazı günler tüm gün midem bulanıyor ama asla kusamıyorum
Kayaderler cemreee__ bende de bazı günler bulantı oluyor asla kusamıyorum bütün gün midem ağzımda geziyorum
zynpksre 9 haftaya girdim hiç bulantım olmadı ama baş ağrısı ilk günden beri berbat bi durum ve aşırı şişim zannedersin 5 aylık hamile bir garip durum😂 halsizlik hat safa sizde de var mı bu durumlar
Kayaderler zynpksre şişkinlik bende de var ya ilk oğlumda 7.ayıma kadar asla karnım yoktu şimdi belirgin şekilde var 😂
Semaazz Benimde düşük tehlikesinden sonra zor geçmeye başladı. Progestan aşırı yan etki yapıyor halsizlik mide bulantısı bi anda bastırdı. Çok şükür diyorum ama 5 seneden sonra ilaç gibi geldi:)
Kayaderler Semaazz inşallah bundan sonrası çok güzel geçer ve sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🤍
Surpriz_Yumurta35 Kayaderler ben direk kusuıyorum ne yemek yapabiliyorum ne mutfaga girebiliyorum dısardan bile cok zor yiyorum 🥺bazen aç uyuyorum
Aysll33 Kayaderler geçen cuma zayıf atiyo dedi o yüzden bu cumayı bekliyorum amin inşallah canım rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 💜