Papatyakokulukiz ben de 24 hafta olcam. Çarpıntı için dün hastaneye gittim kan ilacını kullanamıyorum ferro sanolu. Kan verdim hep değerler düşük çıktı o yüzden çarpıntı oluyormuş. Bu ilacın toz olanını kullanıyorum şimdi. Doktorum çok aşırı olursa kardiyolojiye randevu al dedi. Ama ben kan değerlerimden dolayı olduğunu düşünüyorum. Bi süre ilacı kullancam bakalım..