Pln1994 canim 12. Haftada folik asiti birakiyoruz falan demisler. Isin dogrusu folik asiti hic birakmiyoruz. Nasil birakmiuoruz soyle aciklayim. 12. Haftada multivitaminlere basliyoruz. Iceriginde sadece folik asit olan ilaci o birakiyorsun cunku ihtiyac duydugin folik asit o multivitaminin iceriginde yer aliyor. 2 kat alma diye dr biraktiriyor. 20. Haftadan sonra da kan ilacina donuyor. Onun da iceriginde folik asit yer aliyor ve almaya devam ediyorsun. Folik asit hic eksik olmuyo yani.amaa folik asitte bebegin gelisimine degil omurilik ve beyinvik gelisimine etki ediyor.yani bebegin gelismesini engelleyen folik asit degikdir. Bol bol sut yogurt ceviz pekmez yumurta bakil kirmizi et tuketmwlisin