reyhan2705 Merhaba arkadaşlar doğumuma son 38 gün ancak hala hangi beşikten alacağıma karar veremedim. Park beşik modellerine baktım ancak hangi marka alacağımi bilemedim. Sizin fikirleriniz nedir. Sizler hangisinden aldınız. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰
mysweetbabyy reyhan2705 elele madre aldim indirimdeydi yeni aldık kurdum gayet kaliteli geri topladık