zu98yb Busrabayram çok yakın değil belki ama başarı hastanesindr doğum yaptim ben cok memnun kaldim 🥰
xxelifxx Rami Hastanesine gidiyorum Nehir Bayrama eğer vaktim var beklerim diyorsanız tavsiye ederim. Çok yoğun randevu saatleri bile kayıyor
Mihsu xxelifxx ssvd desteklediği için gitmek istiyorum randevu aldım bir ay sonrasına siz memnun musunuz kendisinden
xxelifxx Mihsu değilim tüm doğumlarım normal oldu ama müdaheleli doğumlardı ben müdahelesiz bir normal doğum istiyorum o yüzden nehir hanım dedim 🙂