Kızlarr bebeğinizin ismini anne ve babası değil de dışarıdaki insanların koyması koymak istmesi aşırı sinir bozucu değil mi anne baba olarak ilk çocuğumuzun ismini biz karar vermek istiyoruz ama malesef daha cinsiyeti belli olmadan eşimin ailesi başladı şu bu olsun diye bunu düzgünce söylemenin yolu nedir ?