Eddiee ben 11+1im ve dün gece aşırı sancıyla doktora gittim tek yumurta ikizlerim olduğunu öğrendim😅Doktor hersey normal dedi ama ben sancının neden kaynaklandığını sormayı unuttum olayın şokuyla🫠Demekki sadece bende yokmuş sancı en azından için rahatladı🫣