Merhaba kizlar bugün 40+6 haftalık oldum acilmam yok sancım yok suyum gelmedi nisanim gelmedi ve doktor en fazla pazartesiye kadar bekleyebilecegimizi söyledi çünkü miadi geçen bebekler kakasını yapıp yiyebiliyormus anne karnında bu çok tehlikeli bir durum dedi.pazartesiye kadar bekleyedebilirsin yada normal doğum istiyorsan rahim açıcı fitil takip sonrasinda suni sancıyla destekleyebiliriz ama başarı oranı yüzde yüz değil dedi yada istersen sezeryana alırız tercihini yap dedi.bende ameliyattan korkuyorum suni sancidan da korkuyorum beklemek istedim Pazartesiye kadar ama hiçbir belirti yok ve olmayacak gibi .normal doğum için herşeyi yapıyorum yürüyüş sguat vs.ama işe yaramıyor.bu durumun aynısını yada benzerini yaşayan varsa beni biraz aydınlatabilir mi lütfen kafam çok karışık:((