mrsozturk Benim bel ağrım maalesef çok erken başladı. Kusma yok ama bulantılar çok şiddetli 😔 sizlerin hamileliği nasıl geçiyor
Aysel66 mrsozturk benimde bel agrım cok fazla var onun dışında hic bir problemim yok bir kac kez midem bulandı sadece
mrsozturk Hfk25 maşallah ne güzel hep böyle kolay rahat geçsin. Bende de tam tersi iştahsızlık var canım bir şey istesin de doya doya yiyeyim diye bekliyorum🙈
mrsozturk Gldekpnci Allah yardımcımız olsun, kolaylaştırsın. Bel ağrısı gerçekten çok zorluyor. İleride daha da artma ihtimali korkutuyor
Hfk25 mrsozturk ilk hamileligim de tam tersiydi midem bulanirdi yemek pisiremezdim sürekli halsizlik olurdu bubda tam tersi inşallah sizinki de bi an önce kolay geçmeye baslar
Betus16 mrsozturk evet hem onun için hemde bende Allah’ın izniyle her şey yolunda gidiyor olursa normal doğum çok istiyorum. Onu da kolaylaştırıyormuş.
mrsozturk Aysel66 bel ağrıları ikinci trimesterde kalmaz diye düşünüyorum ama son haftalarda zorlayabilir Rabbim kolaylaştırsın, evlatlarımız sağlıklı olsun da 😊