SeDAaaaa35 aynı sizin gibiydim bende 8 haftalıktım ama 6. Haftada kalmış gelişimi ve sonra kese bozulmaya başladı 😞 21 ekimde kürtaj oldum doktor korunmayın istiyorsanız dedi kürtajdan 38 gün sonra adet gördüm bir dahada görmedim çok şükür şuan 12 haftalık hamileyim ❤️ çook çook geçmiş olsun sizede vardır bundada bi hayır Rabbim sağlıkla istediğiniz zamanda tekrar nasip etsin inşallah