Mommy61 bebek_firarda şekerini yavaşça yükseltecek şeyler yiyebilirsin mesela meyve ve yoğurt ikilisi gibi, tabi evde kendin yaparsan hazır almazsan
Aynenkanka bebek_firarda askım valla avcumu yalıyorum ne yalan söyleyim çok canım istiyor ama yemiş gibi hayal ediyorum tadını biliyorum yemicem diyorum kendi kendime
bebek_firarda Betulll1996 şeker yükleme yaptırmadım diye şeker ölçümü istedi doktorum. Biraz yüksek çıkınca diyet verdi
gtas93 bebek_firarda Canım geçmiş olsun öncelikle.. şekerin nekadar cıktı? Benimki tam sınırdaydı.. alet verdiler evde sık sık ölçüm yapmalıyım tabiki bide diyet
bebek_firarda gtas93 evde zaten 170 i görüyodum. Şimdi dikkat ediyorum en yüksek 130 ama tatlı isteğim o kadar çok ki
gtas93 bebek_firarda 170.Cok yüksek 140 sınır diye biliyorum tok aç karnınada 95 sınır Kacıncı haftadasın? Oof bendede aşırı var tatlı krizi😞
bebek_firarda gtas93 36+3 teyim ama geç oldu şeker daha iki haftadır var. Artık çıkmıyo o kadar çok şükür
bebek_firarda CansuCns benim çoğu arkadaşım yaptırdı ama ben yaptırmak istemedim. Doktorumda istemezsen yapma sorun değil dedi, gerekli görseydi yada yap deseydi yaptırırdım