umut123_ https://www.hizliresim.com/b5mh8qb Kızlar çatlama olmuş mu ne yapmalıyım. 31-32günde adet olurum dünden önceki gün değerlendirdim. Devam etmeli miyim ne zaman çatlama olur
Zeynepz umut123_ çatlama olması için yumurtlama olması lazım yani t çizgisinin c kadar veya cden daha koyu olması lazım ki takip eden günlerde çatlamaya bakabilirsiniz ancak