Bugün 37+6 haftalık kontrole gittim. Dr kanala bebek girmemiş bu saatten sonra girmesi çok zor. Normal doğum şansın çok düşük dedi..ama içim rahat etsin dersen 1 hafta bekleyelim dedi, ama sora 39 a giriyorsun daha bekleyemem dedi. Böyle bişi yaşayan varmı bekleyeyim diye ısrar etmelimiyim girer mi ki? Bir de kilosu bu gün 3290 çıktı. Hafta ilerledikçe kilodan dolayıda normal doğum sıkıntı olabilirmiş 🤷🏻♀️