firtina merhabalar 28. haftadan beri kasilmam oluyor nidicard kullaniyorum tam kestik yine kasilmamnoldu ve rahim boyu incelmeye baslamis tekrar nidicarda devam ettik. boyle olup 35. haftalara erisen var mi acaba?
Sevvl firtina bemde suan aynıyım kasılmalarım var sancılarım 100 lere çıkıyor bakalım inşallah görürüz 🙏
Fatmas0790 Benimde 22. Haftadan beri var kasılma 28.haftadayım doktor bu hafta bırakabilirsin dedi ama ben günde iki alsam dedim olur sıkıntı olmaz dedi
firtina Fatmas0790 ben kesince tekrar kasilma oldu ve kasilmaya bagli rahim boyu inceldi, keske kesmeseymisim dedim simdi 3×2 kullaniyorum
firtina Sevvl cok okuyorum kasilmasi erken baslayanlari ama sonra kaca kadar gidilebiliyor cozemedim. Allah herkese vakitli ve saglikli dogum nasip etsin