kymkkymk2106 aslinda oncesinde yapiliyor ama dogum basladiktan sonra yapilmasi daha guzel diye duymustum, hem sezeryana karar verilcekse sancilariniz basladigi zaman ameliyta girmis oluyosunuz hem de mesela catisi musait deniyor normal dogum bekliyor 4 cmde kaliyor acilmasi saatlerce sonra seseeyana aliniyor dogum sirasinda yapilan kontrolde daha net karar verilebiliyormus diye duymustum