Tatli2 Sındıye kadar imom omega kullanıyordum. Doktor degısıklıgı yaptım ve sakın kullanma. Meyve sebze süt ürünleri tüket o yeter dedi. Böyle yapan. Var mı acaba.
mysweetbabyy Tatli2 sakin kullanma ne ya bence o doktoru değiştir sanki zehir yediğimiz hicbirsey dogal degol vitaminleri de maalesef o yüzden tam alamıyoruz
Ezgikrkl Tatli2 Ben hiç birini kullanmıyorum kilosunu da alıyor herşeyi güzel gidiyor bence ilaç icemeye pek gerek yok adet olduğumuz zaman içtiğimiz ağrı kesici dışında ilaça karşıyım
yanlisanlamaama Tatli2 kullanmanız daha faydalı çünkü yediklerimizle o vitaminleri almamız pek mümkün değil bir de meyvenin şekeri direkt bebeğe geçiyor fazla tüketildiğinde gebelik şekeriniz çıkar yani özetle insanın günlük tüketeceği şeyler belli fazlası zarar bu yüzden multivitaminler gerekli bence
Tatli2 mysweetbabyy valla devlet hastanesi kullanma dıyor, ozel doktorlar kullan dıyor. Bılmıyorum dogru su ne.
TugSozTan Ben doktora sormuştum hani multivitamin kullanmalıyım diye hayır decavit yeterli demişti o yüzden kan için ilaç ve demir için kullanıyorum
Ebru1995 İlk gittiğim doktor önerdi. Sonra ki gittiğim doktor normal doğum desteklleyen bir doktor onunla ilerliyorum ve vitamini kesti bu sana kilo yapar gerek yok dedi meyve sebzeden vs. almaya çalış dedi
Tatli2 Ebru1995 benim de bebiş 1 hafta önde ve kılolu dedı. Bıraktım vıtamıni ama bu sefer de baglantılı mı stres mı dısetlerım bacaklarım agrıyo. Diş sıktıgım ıcın muhtemelen de bacak neden
HcrHcr Ben kullanıyordum alt ast yükselince bıraktırdı doktorum. Uzun süredir kullanmıyorum. Coraspini 32. Haftada bıraktım.Tiroid, demir ve oksapar kullanıyorum.
Ebru1995 Tatli2 magnezyum eksikliğinden olabilir bendede kalcamda ağrı oluyor isterseniz bir doktorunuza sorun