Tubagrsf 34.35.haftalarımdan sonra hep uykum var.geceleri pek uyuyamıyorum ama gündüzleri hep uykum oluyor uyuyorum sizlerde var mı sizin nasıl geçiyor 🙏
Kubrabsyg45 Tubagrsf evet başından beri hiç olmayan uyku sorunum 35 de başladı. Esnemekten çenem düşecek gibi
Tubagrsf merve211 deprem haftası bende de aynı durum vardı hep gözlerimi kapatınca deprem olucak diye korkuyordum
merve211 Tubagrsf ben Adana’dayım canm o depremi yaşadım malesf çok şükür bişey olmadı ama o korku bile yetti rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah 🤲