Gizem3544 Kızlar 26+6 günlük gebeyim.Aşırı mide göğüs yanması ve burun tıkanıklığı yaşıyorum.nefes alırken falan zorlanıyorum bu haftalarda böyle olmam normal mi ? Son ayda genelde böyle olur diye biliyordum ama benimki çok mu erken başladı ?
Yagmure Gizem3544 mide yanması her dönemde olabilir miden hassaslaşmış demekki eğer çok fazlaysa gebeler için olan şuruptan kullanabilirsin çok iyi geliyor. Burun tıkanıklığını bende yaşıyorum araştırdım gebelik riniti denen bir illet varmış vücudumuzdaki değişimlerden kaynaklı oluyormuş malesef. Hepsi normal yani merak etme ☺️
Pnr60 Hamileliğimin ennn başından beri beni terk etmeyen burun tıkanıklığı akşamları kabus son haftalarımdayım daha beter
Ecemsuakpolat_ Ben sizinle aynı hafta aynı gündeyim ve bire bir aynılarını yaşıyorum özellikle geceleri berbat bir durum
Ecemsuakpolat_ Gizem3544 vallahi sorma o kadar rahatsız oluyorum ki hele geceleri ben de bir de burun kaşıntısı da oluyor acayip kötü oluyorum 🤦♀️
Gizem3544 Yagmure canım kullanıyorum gaviscon ama bana mısın demiyor mecbur çekeceğiz sanırım.Sağlıkla gelsinler de artık 🙏🏻