Pinarr-14 Asel lina çok güzel bir isim 💕 Ben Aren koymak istiyordum ama eşimle anlaşamadık 🥲 sonradan karar verdik Nehir koyacağız 🥰 insatgram da Yağmur ve Okan çifti var belki denk gelmissinizdir onların kızının ismi Aren Nehir ordan duydum çok beğendim ama iki isim pek istemiyoruz zor oluyor çocuk için Aren de anlaşamayınca Nehir koyalım dedik bizde 🧚🏻♀️