Neslihankrhmt
Klomen + çatlatma iğnesi olarak başladık 2. Denemede hamile kaldım fakat kalp atışı olmadığı için 8. Haftada kürtaj oldum 3 ay ara verdik femarayla başladı bu sefer benimde onda yumurtam gelişmedi sonra tekrar klomene döndük ikinci denememde yumurta yeterli büyüklükte değil dedi fakat benim yumurtam her zaman geç olgunlaşıyordu doktor onu atladı o ayı es geçicez dedi ben adeti beklerken hamile olduğumu öğrendim meğer kendi büyüyüp çatlamış ve şuan 16 haftalık hamileyim 🙏 ilk düşükten sonra pıhtılaşma baktırmıştım 2 gende var dedi o yüzden ikinci hamileliğin başından itibaren oksapar iğne kullanıyorum