Son-gul35 Kızlar merhaba 36.haftadayız hala folik aside devam ediyorum doktorum da devam et demişti. Siz de kullanıyormusunuz kullanmıyorsaniz doktorunuz ne zaman gerek yok kullanmayın dedi m.ettim.### ****
Beriiil Son-gul35 14 haftaya yakın kulandim sonra doktorum gerek yok devam etme dedi yediğin çoğu şeyde var ztn bu bi nevi takviye verdik demişti sonrasinda ztn diyer vitamin ilaçları ve kan ilaci başlanıyor
Eceecim Son-gul35 doktorum 1 kutudan sonra bıraktırdı. Sonra multivitamine geçtik. İlk defa bu kadar uzun süre kullandıran duydum 😕
bkts Son-gul35 tek basina direk folik asit olarak kullandigimi 12. Haftada biraktim, onu biraktirdigi zaman vitamin verdi devam etmem icin onun icinde de folik asit var. Yani aslinda gebelik sonuna kadar kullaniyoruz folik asit.
Son-gul35 bkts benim kullandığım folik asitte de bir sürü vitamin var o yüzden heralde devam et dedi.
Yeliff78 Son-gul35 bence doktoruna bi sor belki değerlerinde folik asit düşükse ondan devam ettiriyordur
Son-gul35 Nurkcy ben kan ilacı ve folik asit kullanıyorum. 33.haftaya geldiğim de erken doğum tehlikesi ile akciğer geliştirici iğne yaptırdım ve nidicard magnezyum başlattı doktorum şimdi 36olduk şükür iyiz ama sürekli yatıyorum açılmam var diye
Elifmstf555 Son-gul35 31 haftamdayım bende kullanmaya devam ediyorum doktorum ayrı ayrı vitamin kullanmaktansa buna devam et dedi ediyorum ☺️
tazeanne_20 14.haftada değiştirdi folik asiti ve yeni başladığımı doğuma kadar kullanacağımı söyledi doktorum
TugSozTan Ben sanırım ya 11 ya da 14e kadar kullandım ama kayınvalidem üç hamileliğinde de sonuna kadar kullanmış
kuzeymomsss Son-gul35 yanlış hatırlamıyorsam 16 yada 17 haftalıkken bırakmıştık. 36 haftaya kadar neden kullanırdı ki?
Summerwine Son-gul35 12.hafta dolunca bıraktım ama kullandığım multivitamin hapinda da belli bir oranda folik asit var ve onu kullanıyorum hala 36+0 ım
Berenibeklerken Son-gul35 ben doğuma gittiğim gün bile içtim. İç dedi doktorum zararı yok dedi içtim 😄
Summerwine Son-gul35 ayyy son haftalarimiz artık heyecanla bekliyoruz normal doğum istediğim için ☺️sizin belli mi doğum şekli ?
Son-gul35 Summerwine ben daha doktorumla kesin bir şey konuşmadıma ama şuan erken doğum olayı var ben de açılmam var bütün gün iş yapmadan yatıyorum. Bir de benim böbrekte stent var normal doğum için çok sancılı bir durum bu nasıl olur bilmiyorum açıkçası stent yüzünden normal doğumdan korkuyorum biraz :(