Kızlar bugun kontrole gitim 40 +6 bebeğin suyu felan iyi ama sancım yok bugun 1 cm açılmam olduğunu söylediler suni sancı için pazartesi gel dediler sancıszı suni aldığınızda açılma oluyor mu yoksa sancılı bir şekilde mi gidip yatış yapayım birde geçen hafta pazartesi açılmaya baktıklarında çok ağrı olmuştu ve salı günü nişanım gelmişti bu sefer açılmaya baktıklarında hiç öyle olmadı acaba esneme felan mı var