Mintirikannesi Arkadaşlar aranızda doğum iznine çıkmış olan var mı? Ödemeyi nasıl aldınız aylık olarak mı yatıyor yoksa rapor süresi bittiktwn sonra toplu olarak mı ?
Itsdlr Mintirikannesi sadece rapor alıp muhasebeye göndermemiz yetiyor mu? Herhangi bir başvuru falan gerekiyor mu hatırlayamıyorum🥲😂
Mintirikannesi Itsdlr ben direkt iş yerine verdim onlar da muhasebeye verdiler başka bir şey yapmanıza gerek yok