Zelihanurum ckarabacak aynen pazartesi gidin aile hekiminizede söyleyin beta HCG düşük çıkmıştı takip ediyoruz yükselecek mi diye kan alır bakar
ckarabacak Zelihanurum tmm cnm saol ben bu testi 15 inde yaptırdım 10.67 çıktı ya pazartesi en az kaç çıkması lazım sağlıklı olması için biliyo musun
Zelihanurum ckarabacak 2 günde bir 2 katına çıkıyordu benimki yani en az bir elli olması gerek diye düşünüyorum ama önemli olan artmış olması 2 kat artınca yeterli
Minik1Civciv ckarabacak inan aynı durumdayız öncesinde üç kaybım var daha yeni 4 haftalık oldum günler geçmiyor 3+3 de öğrendim
ckarabacak Minik1Civciv peki kaç çıktı beta öğrendiğinizde bana doktor şu haftalık bu kadarlık demedi de
Minik1Civciv ckarabacak canım son adet tarihine göre haftalık belirleniyor betayla ilgisi yok haftalığın. Benim son adet tarihim 21 Ocak ilk başta 3.73 sonra 26 oldu
Minik1Civciv ckarabacak bekle canım iki günde bir kan ver beta artışını takip et 🫶🏼 Rabbim hepimizin gönlüne göre versin hayırlı sağlıklı ❤️🤲🏼
ckarabacak Zelihanurum verdim pazartesi günü malesef düşmüş 2.47 çıktı kanamam vardı ya muhtemelen kimyasal gebelik oldu dedi doktor 😓bir sonraki aya nasip bakalım istiyorum olsn diye ama allah bilir en iyisini her gelen allahtan
ckarabacak Zelihanurum amin inşallah saolun üzüldüm çok üzüldüm ama gerçekten vardır rabbimin bildiği
Zelihanurum ckarabacak üzülmeyin sağlıklı bir gebelik değilmiş ben 2 kimyasal bir de kan pıhtılaşma dan 3 düşük yaptim şuan 4.gebeligim iğne ve ilaçlarla şuan 13.haftadayim inşallah Rabbim sizede sağlıklı gebelik nasip eder
ckarabacak Zelihanurum amin inşallah canım allah senin de kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıklı bi şekilde
ckarabacak Aysll33 bende acile gittim orda yapıldı test ama kaybetmişim kimyasal dedi doktoru aradı sordu beta düşmüş